KALİTE POLİTİKASI

KALİTE POLİTİKASI

KALİTE POLİTİKASI

Yaratıcı düşünce ve beceri sahibi tüm çalışanlarımız;

1) Uygun, güvenilir ve tatminkar kaliteyi müşterilere sunar; üretim süreç tasarımı, planlama, üretim ve pazarlama faaliyetlerini geliştirmek suretiyle müşteriye odaklanır. (Kalite, Kontrol, Sevkiyat ve  Güvenlik) 

2) İç ve dış müşteri memnuniyetine önem verir; sıfır hatayı hedefler.

Yukarıdaki (1) ve (2) maddelerinin başarılması amacına yönelik olarak kalite yönetim sisteminin etkinliği sürekli geliştirilir.

BİZE İLETİN

Otomotiv Müşteri Şikayet Formu, Endustriyel Müşteri Şikayet Formu ve Bayi Başvuru Formuna aşağıdaki linklerden ulaşabilirsiniz. Uzmanlarımız gerekli değerlendirmeyi yapıp size geri dönüş yapacaktır.